Blog ini adalah blog peribadi Miss Engineer. Segala yang ditulis dalam blog ini adalah pendapat penulis sendiri. Segala rujukan yang berkaitan akan dinyatakan (jika perlu). Penulisan dalam blog ini akan berubah-ubah mengikut situasi dan keperluan. Ada juga cerita santai tentang kehidupan penulis. Enjoy !

Jika ada salah silap harap dimaafkan. Semoga apa yang dikongsi dalam blog ini akan memberi manfaat pada semua pembaca.

19 November 2010

kakak pengaruh TERBAIK adik



Seronok rasanya jadi kakak sebab boleh suruh suruh and marah marah. Bila adik tanya 'KENAPA?'. Kakak boleh jawab 'SEBAB AKU KAKAK'. sambil gelak jahat hahahaha.... adik pun tunduk and mukanya nampak sedih sangat. kena buli dengan kakaknya. nampak sangat kejam tak? Macam kakak tiri pulak dah. tak baik tak baik. sambil geleng gelengkan kepala.


 I'm not like that. Tak percaya? Silakan tanya adik adik saya... awal awal bagi rasuah supaya mereka boleh jawab yang baik baik sahaja. *wink2*


Susah jadi kakak ni. Nak layan karenah adik yang macam macam hal. Betol... Tanya kakak kakak U all. Adik kat sebelah dah mula menjeling tajam. Cepat cepat ubah tajuk. Nanti merajuk pulak.


 Seronok ada adik ramai. Lagi lagi bila adik adik lagi tinggi and nampak lebih mature dari kakaknya. Bila berjalan, semua akan cakap kita yang bongsu. Sebab nampak sangat comei di kalangan mereka. Hehehe...



Saya kakak kepada 4orang adik telah pengaruh adik adik saya untuk join dunia belog. Baik tak saya? 
Eh, bagus ke menjebakkan diri dalam dunia belog ni? Entahla... tapi memang ada buruk baiknya.


BURUK >>> melekakan

BAIK >>> mengelakkan diri dari melepak tak tentu pasal + tambah duit poket + tambah kenalan + tambah ilmu  pengetahuan



Sebab apa banyak baik dari buruk? Sebab saya ni blogger kot. tu sebab fikir blogging ni bagus...
Haish, tak dapat den nak pk lagi. Sesiapa nak tambah silakan... Saya tak marah pun. ^_^




p/s : Silalah menjengahkan ke belog adik saya.  Aan and Fayyadh



1 comment :

TERIMA KASIH !



 

Copyright © 2014 HANIM MAHALI | Designed by @anneshah_